środa, 5 marca 2014

#15.Schody ;p

Witam znów, zapomniałam dopisać, że na blogu już niedługo zagoszczą rysunki mojej koleżanki. Wg mnie są BOSKIEE!! Ale to wy oceniacie. Aham! wierszyk o schodach już wstawiam!:
-Piękne, gładkie, czyste, kanciaste- to my.........
-schody. ;p
Jak poszukam aparatu to może wstawię zdjęcia plakatów z magazynów jakie już mam, większość to arty, ale jest 1 plakat z anime. Jest nim Na-ru-to!! Odchodzę na razie od kompa i idę do lekcji, nara
Keiko(potocznie Kejk,
co z angielskiego oznacza ciastko!! ;p)
Tak więc wasza Kruszonka opuszcza bloga na czas nieokreślony.
Sayo!! &&&

1 komentarz:

  1. Haha śmieszny wierszyk, dodaj taki jeszcze kiedyś

    OdpowiedzUsuń

Komentując tego bloga:
-nie umieszczaj komentarzy typu: ''Głupi blog''. Jeżeli ci się nie podoba to nikt nie każe ci go czytać ;7
-nie umieszczaj komentarzy typu: ''Fajny blog zapraszam do mnie", bo usunę takie coś
-masz jakieś pytania? - pytaj ;E