piątek, 7 marca 2014

#17.Rysunki autorstwa Yukinon



Chciałabym się dzisiaj tylko pochwalić tym, że jestem genialna. Udało mi się w końcu ściągnąć te zdjęcia z aparatu. Przedstawiam kochani wam rysunki mojej koleżanki. Wybitna Yukinon!! >wg. mnie dziwny pseudonim sobie wybrała, ale podobno tak się nazywa jakaś postać z anime<
Prosiłabym nie kopiować mojego autorstwa, dziękuję.
To tyle, rysunki poniżej. Ułożyłabym je jakoś, ale się po prostu nie da, a kiedy już człowiek myśli, że się udało i klika ''wyświetl'' wtedy okazuje się że wcale nie jest ok.
Sayonara, 
            Keiko







2 komentarze:

  1. Krytyk anime'owy xD8 marca 2014 06:44

    Piękne rysunki b-) >cyklop<

    OdpowiedzUsuń
  2. Twoja koleżanka ślicznie rysuje :*
    Też bym tak chciała :D

    OdpowiedzUsuń

Komentując tego bloga:
-nie umieszczaj komentarzy typu: ''Głupi blog''. Jeżeli ci się nie podoba to nikt nie każe ci go czytać ;7
-nie umieszczaj komentarzy typu: ''Fajny blog zapraszam do mnie", bo usunę takie coś
-masz jakieś pytania? - pytaj ;E