sobota, 22 lutego 2014

#08.Hiragana - kolejność kresek

Ohayo!! właśnie wróciłam z kuligu. Było naprawdę fajnie. Piekliśmy kiełbaski i chleb, chodziliśmy po lesie.
Dziś wstawię kolejną lekcję japońskiego, ale tym razem kolejność kresek w znakach hiragany.
Ahh, ahh, nie mogę się doczekać kiedy przyjdą pocztą  moje magazyny (2 otaku i 2 kyaa)





cz. 1 ''a'' - あ, ''i'' - い, ''u'' - う, ''e'' - え, ''o'' - お.





cz. 2 ''ka'' - か, ''ki'' - き, ''ku'' - く, ''ke'' - け, ''ko'' - こ.












cz. 3 ''sa'' - さ, ''shi'' - し, ''su'' - す, ''se'' - せ, ''so'' - そ.





















cz. 4  ''ta'' - た, ''chi'' - ち, ''tsu'' - つ, ''te'' - て, ''to'' - と.












cz. 5 ''na'' - な, ''ni'' - に, ''nu'' - ぬ, ''ne'' - ね, ''no'' - の.





















cz. 6 ''ha'' -  は, ''hi'' - ひ, ''fu'' - ふ, ''he'' - へ, ''ho'' - ほ.













cz.7 ''ma'' - ま,''mi'' - み,''mu'' - む, ''me'' - め, ''mo'' - も.


















cz. 8 ''ya'' - や, ''yu'' - ゆ, ''yo'' - よ.















cz.9 ''ra'' - ら, ''ri'' - り, ''ru'' - る, ''re'' - れ, ''ro'' - ろ.













cz. 10 ''wa'' - わ, ''wo'' - を, ''n'' - ん.


Skończyłam ;T.
Pisałam to 2 razy, ponieważ komp znowu się wyłączył. Mam nadzieję że obrazki czytelne. Czekam na kometarze.
Sayonara
Keiko-chan

10 komentarzy:

Komentując tego bloga:
-nie umieszczaj komentarzy typu: ''Głupi blog''. Jeżeli ci się nie podoba to nikt nie każe ci go czytać ;7
-nie umieszczaj komentarzy typu: ''Fajny blog zapraszam do mnie", bo usunę takie coś
-masz jakieś pytania? - pytaj ;E