czwartek, 20 lutego 2014

#05.Haku-cytaty

Konnichiwa!
Dzisiaj był sprawdzian z przyrody!! ;U
Poszło mi całkiem-całkiem... ;T
Nie będę nic pisała dzisiaj, może wstawię parę cytatów... mam pełno pracy domowej którą codziennie przekładałam AŻ DO TERAZ!!!
Wszystkie zadania są na jutro. ;(




Cytaty Haku z ''Naruto''
:Haku - zawsze był, jest i będzie moją ulubioną postacią z tego anime:

 „Chcę ochraniać kogoś bezcennego dla mnie… pracować dla tej osoby, walczyć za tą osobę, sprawić, żeby marzenia tej osoby się spełniły. To jest moje marzenie. Dlatego mogę stać się shinobi.”

„Walka dla samego siebie nie może dać ci prawdziwej siły.”

„Człowiek może stać się na prawdę silny dopiero wtedy, gdy postanowi ochraniać coś bardzo dla siebie ważnego.”

„I zostałem zmuszony by to zaakceptować.  To bolało najbardziej… przyznać, że zostałem sam na świecie. Odrzucony. Niechciany. Pozostawiony sam sobie.”

„Nie ma celu twojego istnienia. Więc, po co dalej żyć? Stajesz się nikim. Twoja egzystencja traci sens. Pozostaje tylko wegetacja. Ból, cierpienie, walka, to wszystko traci znaczenie.  Tylko dzięki spojrzeniom innych ludzi, nasze życie naprawdę nabiera sensu. Jeśli nikt nie zwraca na ciebie uwagi, jest tak, jakbyś w ogóle nie istniał.”

„Czy wiesz jak wiele cierpienia może przynieść samo życie na tym świecie?”

„Przepraszam…Zabuza…Nie zdołałem zostać bronią, której poszukiwałeś…”

Cóż to tyle
Bye, Bye ;D

4 komentarze:

  1. Piękne cytaty, też oglądałem Naruto.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Do końca? Ja zacięłam się na 180-którymś odcinku ;T, jak jesteś ciekawy t widziałam na allegro mangę Naruto-ok.42 tomy, ale strasznie drogo --- jakieś 400/500 zł. o_O
      To nie drogo jak na tyle tomow, ale... nie na moją kieszeń ;P

      Usuń
  2. Zakochana w sobie21 lutego 2014 08:16

    Mogłabyś zamieścić kiedyś recenzje Naruto?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Da się zrobić ;8 , w najbliższym czasie postaram się zamieścić;)

      Usuń

Komentując tego bloga:
-nie umieszczaj komentarzy typu: ''Głupi blog''. Jeżeli ci się nie podoba to nikt nie każe ci go czytać ;7
-nie umieszczaj komentarzy typu: ''Fajny blog zapraszam do mnie", bo usunę takie coś
-masz jakieś pytania? - pytaj ;E