wtorek, 18 lutego 2014

#02.Kursik YouTube i pytanka do Otaku;p

Siema!
W tym poście wstawiam dwa filmy z YouTube.
Pierwszy z lekcją Japońskiego, a drugi to teleturniej w Japonii, jedzenie pianek, BAAARDZO śmieszny!! ;p
Mam też kilka pytań:
1.Gdzie mogę kupić tani cosplay?
2.Gdzie mogę kupić tani Japońskie mundurek?
3.Jaką mangę do przeczytania mi polecacie? Chciałabym kupić jakąś której jeszcze nie znam.
Za każdą nawet najmniejszą radę będę bardzo wdzięczna.^^
Co do tego kursiku w wideo to jest on po angielsku, ale myślę że za bardzo to nie spowoduje problemu w oglądaniu.

Na razie to tyle ode mnie, jak wystarczy mi dzisiaj czasu to może coś dopisze.











>Ki wo Tsukette<
Love,
   -Keiko - chan

1 komentarz:

  1. 3.Kabato(lub Kobato - nie pamiętam) oraz One Piece
    polecam

    OdpowiedzUsuń

Komentując tego bloga:
-nie umieszczaj komentarzy typu: ''Głupi blog''. Jeżeli ci się nie podoba to nikt nie każe ci go czytać ;7
-nie umieszczaj komentarzy typu: ''Fajny blog zapraszam do mnie", bo usunę takie coś
-masz jakieś pytania? - pytaj ;E