poniedziałek, 17 lutego 2014

#01.Pierwsze spotkanie ;p


Konnichi-wa minna! Watashi-wa Ebua desu.
          (Witam wszystkich. Nazywam się Ewa.)

Jestem zakręconą na swój sposób nastolatką mającą fioła na punkcie Japonii i wszystkim co z tym związane, m.in. anime&mangą. Jeśli chodzi o rodzaj muzyki to sama nie wiem.. ale raczej stawia na rock i metal - czyli muzyka ciężka ;R.
 Na tym blogu będę pisała głównie o Japonii, anime aktualnie przeze mnie oglądanym, rzaaadko-moich wycieczkach. Będę również zamieszczała wiele recenzji. Nie zabraknie też notek z lekcjami Japońskiego. Jeśli będziecie mieli jakieś zamówienie na recenzje, to w ciągu tygodnia na pewno się pojawi na blogu. To chyba tyle ode mnie ;T, na razie nic ''mądrego'' o mnie nie przychodzi mi do głowy;I. 
Cytat na dziś:
,,To co masz zrobić dziś-zrób jutro,,
Żeby nie było pusto wstawie kilka obrazków:




















 Sayonara! - Keiko-chan ;P

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Komentując tego bloga:
-nie umieszczaj komentarzy typu: ''Głupi blog''. Jeżeli ci się nie podoba to nikt nie każe ci go czytać ;7
-nie umieszczaj komentarzy typu: ''Fajny blog zapraszam do mnie", bo usunę takie coś
-masz jakieś pytania? - pytaj ;E