niedziela, 2 marca 2014

#10.Azjatyckie fryzury

 Ohayo! Ten post będzie dotyczył azjatyckiego uczesania. Grafiki w powiększeniu będą bardzo niewyraźne, ale teraz są w miarę ok. Te fryzurki wg. mnie pasują do stylu lolita, o którym zamieszczę wpis, za 2 tygodnie, lub jak mi się uda to za tydzień. Do niedzieli na blogu pojawi się recenzja Naruto. Wracając do fryzurek, to naprawdę przepraszam za jakość, ale innych nie mogłam znaleźć. Nie muszę wam chyba mówić, że obrazki poniżej? ;p

Oczywiście nie ma tutaj wszystkich grafik jakie znalazłam, wstawiłam tylko te, które według mnie są najlepsze. Jakbym umieściła wszystkie możliwe grafiki to by to już nie był blog, ale przypadkowa strona z dużą ilością obrazków o podobnej tematyce ;p
>>><<<
Fryzury bardzo mi się podobają, makijaż troszkę mniej. Azjatki są bardzo ''urocze'' i niepotrzebnie psują to mocnym makijażem. Według mnie powinny nakładać trochę różu, błyszczyk i ewentualnie kredkę. Nic więcej. O makijażu też wstawię wpis, ale już nie dzisiaj, ponieważ mam jakąś infekcję gardła, czy coś tam i jadę do lekarza ;p.




To tyle. Mam nadzięję, że spodobało się.
Keiko





6 komentarzy:

  1. Twoja największa fanka2 marca 2014 02:37

    grafiki całkiem wyraźne

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się, że tak uważasz, nie wiesz ile się namęczyłam żeby je wstawić koło siebie ;E

      Usuń
  2. Niedawno odkryłem twojego bloga, Naprawdę świetny. Co do makijażu to też jestem przeciwny. Filmik z lekcją japońskiego bardzo mi się przydał. W przyszłości postaram się studiować japonistykę i trzeba się nauczyć chociażby podstaw języka. Lekcję japońskiego też świetne, jednak najlepiej uczyć się z książki, której nie mam. I raczej nie będę miał, ponieważ nie jestem zbyt dobry w oszczędzaniu. ;p

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też nigdy nie byłam dobra w oszczędzaniu, książkę dostałam ''od Mikołaja''. ;p

      Usuń
  3. Zakochana w sobie2 marca 2014 07:44

    Bardzo lubię taką ''twórczość'', ludzie którzy wymyślili te fryzury muszą być z siebie naprawdę dumni. ;)

    OdpowiedzUsuń

Komentując tego bloga:
-nie umieszczaj komentarzy typu: ''Głupi blog''. Jeżeli ci się nie podoba to nikt nie każe ci go czytać ;7
-nie umieszczaj komentarzy typu: ''Fajny blog zapraszam do mnie", bo usunę takie coś
-masz jakieś pytania? - pytaj ;E